Friday, October 31, 2008

Rombongan Cik Kiah ke Sg Koyan



Taraaa.....
Ni lah rombongan Cik Kiah ke kenduri umah Efi & Fariq...
Memula tu tunggu Pn Ziera (garang lecturer nih....) & Fitri dari Seremban ke Selayang (umah aku) memandangkan diorang nk tggalkan kete kat umah aku...
Kitorang pun geder-geder la ke Shell di MRR2, tunggu Mas plak kat sinun...
Peh tu...kitorang ber 2 kete (Mas n my car) meluncur dgn lajunya ke Felda Sg Koyan 2.
Kat sana kami tunggu Faiz, tp si Awin ni tak sampai2...sesat katanya...
So, maaflah ya.. gambar Awin tak dapat dipostkan kat sini...
Don't be angry, babe...

3 comments:

faeizah said...

tgk gambar tu...yg seblah pengantin lelaki tgh kusyuk makan hehhe. slalu mcm tu kan..pengantin yg tak lalu mkn. rugi..rugi..dahle lauk pengantin sedap2.

aku pesan kat mak aku..kat dewan aku sanding nanti bwk balik kek..aku sure tak sempat mkn je..potong kek je hehheh

shaazr said...

salam.....woit rai....dah lame xdgr cete...aku nie baru je lepas tgk ko punya blog...aku dpt from faeiz lar...nie pun aku baru ade broadband...selame nie xde internet...so...skrang aku bole le beremail....aku ni nadia....lar....kwn koyg sorang dlm askar....dok hujung dunia...al gemas....keepin touch buddy....

RAI said...

Faeiz : Kalau ko nak tau, sepatutnya sanding dulu masa pengantin smpi...pastu pengantin lelaki kata dia lapar, nak makan dulu... Betul la ko ckp...pengantin lelaki tak herannya apa yg berlaku, janji dia dapat makan

Nadia : Ler...ko dok gemas ke skang!!! Jauh tu... Ingat ke dok sini lagi... Ok...keep in touch...