Thursday, September 25, 2008

:: Takde Keje ke buat2 takde keje ::

New layout....
It shows that I hv no intention to work today...
Bukan aku saja...Malah semua orang rasanya....
Semua pk nak raya...
All bosses are not around...
Lagi la bertanduk kami kat sini....

Sempena bulan yang mulia ini, saya & family mengambil kesempatan mengucapkan
"SELAMAT HARI RAYA"

Maaf atas segala kesilapan selama ini....

4 comments:

P.E da legend... :) said...

ala rai..ko kn begitu selalu.ade keje ke xde keje same je..tpi bkn ko sorang je,aku pun same gak..macam da maleh nk buat keje.....hehehe

faeizah said...

rai, selamat hari raye. aku mintak maap kalo ada silap salah...

faizah 'paish' said...

:p aiman da lain la rupe die..da berisi baru la ade rupe ibu n ayah die..hehe..

RAI said...

P.E : Ya, betul.. nasib baik ko backing aku !!!

Faeiz : Aku pun sama.... Maaf ya..

Faiz : Ye ke lain... hari2 tgk camtu je..hehe. Skang baru naik sikit badan dia... habis semua aku bg dia makan....