Thursday, January 22, 2009

Thx to facebook

Sebelum aku bercerita tentang fb, just wanna to share....semalam my besday yg ke 29...
Perh....can u imagine...? how old we are.... panjang umo, next year...dah masuk angka 30 sen...
adeh.... terasa tua, kan.... bila kira2 akak2 ofismate dlm 36-37, terpk diri sendiri..."tak lama lagi turn aku plak..." tak sangka...hidup ini terlalu singkat utk dikecapi... tetapi mungkin byk kenangan lama yg dah dilupakan... whatever... ia tetap diteruskan...pejam celik...pejam celik... the TIME will comes... tidak lambat sesaat atau awal sesaat....bila...?

Teringat arwah chek (my grand ma) pernah pesan...jgn kita berdoa "Panjangkan umur ku..." tetapi doalah... " Panjangkan umurku jika ia memberi manfaat kepada org lain, pendekkan umur ku jika ia menyusahkan org lain..."

Owh ya...apa yg menarik pasal fb? sy dapat contact kawan2 la...even 20 thn tak pernah contact (member SK Taman Selayang 2)... Ya Allah...lama gile kan..
Pastu dapat contact blk kawan2 masa belajar esp Nun...mmg dah lama aku cari dia... pastu Ravi... ler dulu aku tuition umah dia...ngan mak dia...

3 comments:

sue-arief said...

mmm fb mmg best.. er nama mak ravi tu aper yer.. tingat jap kt teacher SKBBS tu saper ye nama dh lupa

faeizah said...

seronok dpt jumpa balik kwn2 lama. aku hari tu jumpa hafiz tajudin (ntah apsal aku bleh ingat nama ayah dia)..sekolah taman selayang..yg tinggi kurus2..skang lain beno, hampir tak cam aku hehhe

RAI said...

Faiez : tak silap aku...dia tu budak STTJ Seremban sama ngan aku...aku cam muka dia...tp tak penah tegur...sbb dia ala2 pendiam kan....

ko jumpa dia kat ne...?

Sue : mak dia tak penah aja kat BBS la...pandai2 je ko ni...aku dulu ala2 jiran ngan Ravi....umah dia sebelah umah is galah