Friday, November 21, 2008

Kisah Aiman




Semalam, Aiman bangun kol 4 pagi… dia buang air besar…
pastu terus tak tido-tido…
Sampai la aku nk g opis (kol 7pg) masih tak tido…
Aku…? Tido je….Aiman main sorang2 dia….
Sambil2 tu, ada gak bukak mata kejap tgk2 kan dia….

Pagi td….kol 1 pg dah bangun tido….
Mata dah luas…mmg signal takmo tido dah…
Aku biarkan dia je…pastu smbil2 aku tido, smbil2 tgkkan dia (tak lena tido aku…)
Pas tu dia dah duduk bawah katil sambil tersengih…
Terpaksa la aku merayu kat dia… “Aiman, meh sini…kua la sayang oi…..”
Tp dia tetap sengih… bila tunjukkan mainan dia….baru dia nk kua dari tengah bawah katil ke tepi bawah katil…..Bila smpi tepi bawah katil…terus tarik dia keluar…

Aiman…Aiman….Your smile is my life….

2 comments:

faeizah said...

biasalah budak2 kalo dah tido siang, mlm berjaga.. time tu kita lak ngantuk hehe. esok2 aku pun kenala mcm tu ek =)

RAI said...

u will know....

hehe