Friday, August 28, 2009

takde tajuk

Kisah Adam

Sebulan yg lepas, Adam balik sekolah

Adam : Ibu, Ardini sayang Adam…
Ibu : Ha..? Sayang macam mana…?

Adam buat gaya kiss kat pipi…

Ibu : (Hoh… Anak aku kene cium?)

Hb balik… terus cite kat dia….

Ayah : Adam, Dini ngan Ibu sape lg cantik?
Adam : Dini
Ibu : Ye ke… Ibu tak cantik ke…?
Adam : ibu cantik…. Dini pun cantik…
Ayah : Dini ngan nenek (my maid) sape cantik?
Adam : Dini
Ayah : (Nasib baik…. ) Kiranya Adam lagi gatal dari ayah la… dulu ayah gatal masa darjah 1.. Adam gatal masa 4 tahun…

Moral : Budak skang lagi advance….

Kisah Aiman

Pagi kelmarin Aiman jatuhkan buaian… Aku tatau camne leh jatuh… tp aku andaikan dia nk masuk dlm buai tu. so , dia dah overweight, buai tu pun jatuh… mujur tak kena Aiman

Petang, jadi lagi…. Kali ni Anas ada dlm buaian tu… Buai tu jatuh… Terkedu aku n maid sekejap…

Tgk Anas ok je…. Alhamdulillah…lagipun bantal dlm buai tu tebal… bley tampung Anas… Aku marah dia…Dia sengih je… tension tau….

Moral : aku letak buai kat bilik atas… dan semua yg dianggap bahaya @ mendatangkan kemalangan dan kecelakaan telah dihumbankan ke atas…..

Apa lagi Aiman nk buat lepas ni………….?

Kisah Aku

3 hari pertama, aku gagal puasa…. Darah still ada… aku minum air oren bia pun dlm pantang org tua2 tak bg minum (dgn harapan buang seme darah yg ada). Aku berjaya puasa hari ke 4 dan ke 5.
Hari ini (ke 6) aku gagal lagi… kenapa? Semalam TERminum air gas Marinda Orange dlm fridge

Moral : Padan muka aku………..

4 comments:

norhasniza said...

comelnya anas..

Lissa Ahmad said...

Adam ikut ibu dia la. Dlm perut lg dah gatal. Hehe.

yleobyfaeiz said...

xpelah rai..insyaAAlah pasni leh puasa. aku so far alhamdulillah..dah masuk 12 hari nie larat lagi. mmg aim nak pose penuh..

mcm tu le kan bila anak2 tgh membesar. brg2 yg agak2 bahaya, senang pecah..simpan le kat mana2 yg patut.

aku scan kemungkinan baby girl..of course le suka!! :)

RAI said...

Nor : he is the biggest baby size among 3...

Lissa : wow...cam ko mengandungkan aku laks..hehe

Faeiz : sehingga hari ni aku gagal pose 11 hari. tak saba tggu 60 hari.. sbb after 60 hari kalau OFF lagi pun kene puasa gak, kan...?