Tuesday, July 1, 2008

:: HILANG... ::

Sejak 2 menjak ni...
Aku hilang arah tuju... Tak tau nape... Otak aku ni berserabut....
Byk sgt ke nak pk aku nih?
Stress sgt ke aku nih..?
Berbalik kpd Arah Tuju sbg umat-Nya....

Take yr breath...
Lega...

Maybe sbb MINYAK naik kot...
Ntah kenapa aku...aku jadi benci nak isi Petronas...
Sorry la... Sejak 2 menjak dapat emel penipuan itu...
Aku telah bertukar kpd Shell...
Sorry la...Yahudi ke Mahudi ke...
Aku peduli ape...
Tolong org Melayu, Islam sesama kita pun...
Kena tikam balik...
Cam siut je...

Semalam,
Ziera sms "Abah aku koma, 50 - 50"
Aku balas, dan bg address Tok Imam kat Melaka yg boleh sembuhkan koma...
Pagi ni...
Ziera sms lagi... "Abah aku dah meninggal 9.20 pg"
Takziah atas pemergianNya...

Aku pun tak tau ape perasan aku kalau parents aku ke SANA...
Aku pengsan? atau tabah menerimanya...?
Mmmm... takmo pk....Walaupun Umi selalu cakap...
"Dah tua dah Umi nih..."

Sayangilah mereka selagi mereka masih ada...
Aku akan cuba menggembirakan mereka selagi punya waktu...

No comments: