Friday, November 9, 2007

:: SEMUA NAK AYAH ::

Kesian Hubby...
Sebab Adam skang nih sume "Nak Ayah.."
Makan...Tido...Mandi...Potong Kuku...Brush Teeth...even basuh t*ik pun...
Nak Ayah...
Bila saya tanya "Sayang Ibu ke Ayah..?"
Dia jawab.. "Ayah...."
Bila saya tanya "Siapa yg lahirkan Adam?"
Dia jawab... "Ayah"
Tang mana Ayah yg lahirkan pun saya tak tau...
Saya dan Hubby hanya mampu ketawa bila itu jawapannya....

Tapi kesian juga kat Adam...Sebab Adam mmg tak dapat bermanja ngan Ibu...
Ibu tak larat sangat2....

2 malam lepas...Hubby g main badminton...
Takleh tido Adam dibuatnya...
Nak Ayah...Nak Ayah...Nak Ayah...
Saya tak tau la camne kalau Hubby outstation lama2....

Minta dijauhkan...

Kelmarin... Adam jatuh tersembam di kantin Anjung (kami breakfast di situ kalau smpi ofis awal).... Tersembam Adam jatuh sbb sibuk sgt main kerusi... Kat dahi abih benjol (separuh bola ping pong ada la kot...) Kaler pun tukar jadi biru....

2 kali Hubby g taska Adam... untuk tuam dahi Adam...
Mesti pengasuh kat situ cakap... "Kesian Ayah Adam...Mana la Ibu Adam... tak jenguk2 ke anak dia yg bengkak teruk nih"
Anyway, I really appreciate what Hubby did to both of us...

Really... really...really...
Thank u....

2 comments:

Lissa said...

Mula rasa sayangggg sangat-sangat kat ayah nye tu kan.... :) alhamdulillah hubby memahami...

RAI said...

Ye la hubby memahami... aku yg jadi naik lemak... sume pass kat ayah dia... huwahuwa...bahagia nye...