Tuesday, November 6, 2007

:: SAKIT PINGGANG ::

Sakit pinggang...
Sungguh...aku doakan cepat2 aku bersalin...
Aku dah tak larat....
Cam dah tak tertahan...
Rasa cam nk amik unpaid leave...

Tapi apakan daya... keje makan gaji....
Responsibility comes first...
Sapa nak bayar duit rumah/kete/insurans bla bla...
Sapa nak buat keje ofis...esp layan oditor PwC yg baru masuk semalam (interim)...
Coming soon... Internal Oditor...
Next... again...PwC (end of Jan)

Baby makin ligat dalam perut...
Aku makin sakit untuk berjalan...

Kadang-kadang aku menangis....
Kenapa aku tak sekuat orang lain?
Abang selalu suruh aku bertenang dan bersabar...
Dia kata aku kena kuat...
Kerana itu Syurga di bawah tapak kaki Ibu...

Thanx for your understanding....
Ya Allah, permudahkanlah segala urusan ini...

No comments: