Tuesday, October 9, 2007

:: SATU DUA TIGA ::

Sejak dua menjak ni...aku asyik tersengih je tengok gelagat Adam tu... kelakar...
Sebelum ni...bila lalu kat Jln Kuching...mesti nampak Mahkamah yg baru buat yg bentuk kubah tu... dia start Allahuakhbar...(mayam....)
Skang nie... bile lalu kat Pekeliling.... "tain... tain..." (train...train...)

Bila lalu kat Bangunan Celcom yg nak sampai Nursery/Ofis... dia akan jerit... "Yeh...yeh..Ampai..." (Yeh..Yeh..Dah sampai..)

Petang semalam aku dok dengar dia mengira.. Satu sampai sepuluh... Cukup...Cuma No. Tiga je dia tertinggal... Hish...Lawak betul bila tengok anak membesar...

:: RAYA ke... ::

So far, preparation raya was done everything... (ye ke... ) ape yg aku prepare pun tak tau la...
Sadly, I cannot wear baju kurung for this raya... because my tummy going to be bigger.... pakai sua je kot raya nnti... more comfortable... haha..

Kerepek pisang aku order 10kg dan 5kg kerepek bawang.. Wow.... byk giler... Can distribute to all my siblings too instead of makan kat ofis n rumah.... Sedap tau... directly from Banting...

Other things.... nothing news to share...

2 comments:

faeizah said...

byk ko borong kerepek hehhe

RAI said...

tu pun kira2 tak cukup lagi...
hehe