Friday, September 14, 2007

:: RINDU ::

Sorry, lama giler menyepi....
bukan ape....mood blogging tak de langsung...walaupun byk rasa nk bercerita... tapi
sume ide tu terbantut... Actually... I got very bad morning sickness..Even till now.... still uwekkk..tapi puase tetap diteruskan...dan gelas polisterin jadi mangsa di ofis untuk aku meludah... aku pun tak tau kenapa... this pregnancy... agak pelik... air liur byk gile... sudahnya... meludahlah aku... I was warded 2 times...masuk air...last month rasanya...sekali di PUSRAWI (ward emergency) pastu kat APSH... Bukan pe...aku tak larat nk layan karenah Adam...dalam keadaan aku cam nih...dia ajak aku main bola ler...layan dia ler... Eish..baik masuk wad... hehe..

Actually, nih ad hoc pregnancy aku rasa... tengah syok2 main futsal...aku disahkan pregnant plak...tp itu rezeki yg aku mmg tunggu2... memandangkan Adam pun dah beso... dan everybody asked about the same Q... "bila nak nombor 2...?" Alahai....

Tapi ada prob for this 2nd pregnancy, uri aku kat bawah... dah setiap hari aku doakan uri ni akan bergerak naik ke atas... to avoid... oh... takmo cakap... seriau beb...Aku selalu doakan aku akan bersalin normal senormal2 nya..no more induce... sakit beb...

Alhamdulillah juga... time "mabuk" aku datang ari tu..betul2 habis hard close 2nd Q... kalau tak mmg garu kepala la bos aku nih... tengok muka aku yg seposen tuh... Dan InsyaAllah, for 3rd Q closing nih... sume trauma tu akan berakhir...Ameen...

Thanks a lot to my Abang for taking good care of me... & buat sume keje rumah... dari basuh kain...jemur kain...lipat kain...masak...kami beli je...

Ok till meet next season...

3 comments:

yleobyfaeiz said...

:) congrats atas 2nd pregnancy...mane tau kot2 kali nie pompuan. ko dah nak masuk 2 ek rai...aku kawin pun blom la la la la la ..

Syam pun tgh pregnant 2nd child..dia masuk 6 bulan kot..

RAI said...

Syam? Alhamdulillah... Kimsalam dia

Cepat2 la kawin... pastu buat team bola..hehe

yleobyfaeiz said...

insyaallah..doa2kan utk aku..