Friday, May 30, 2008

:: NEWS ::




Last week, 24 - 25th Mei... aku, the kids and UPM's friends (Jera aka as Tjah, Meen, Sal, adik Tjah dan member Peah, Han) Kami ke kenduri rumah Peah di Bagan Serai... Kami konvoi 2 kete je.. kete aku and Lynn. Oh ye.. my hubby tak dapat ikut..sbb ada game futsal 24hb tuh.. so aku n Tjah lah yang bergilir2 drive kete aku tuh.. Penat gak..sbb dah lama bangat tak drive jauh...


Kami (termasuk Lyn dan Zali) tdo di rumah Meen di Bukit Mertajam... Tak sangka sepanjang study dulu tak penah g umah Meen, alih2 sampai gak di umah baru dia.. tul2 banglonya di tengah2 sawah... Aku nih dah le tak penah masuk sawah... si Adam lagi la jakun...


Esoknya (Ahad - 25hb Mei) kami terpaksa balik awal sbb si pengutip cukai nih (Sal - LHDN) ada keje plak hai... Kol 6 pg dah bangun, gilir2 mandi, mandikan Aiman dan Adam...

Adam plak "keras mata"... takmo tido.. syok kot sbb sume tertumpu kat dia, even atok (Ayah Meen) pun layan dia... tunjukkan ikan, bg makan ikan etc...

"Ibu, fish nak makan ula-ula (gula-gula)" ... masa dia bg makanan kat ikan tuh

Sesampai di Hentian Sg Buloh, kami lunch di Burger King... si Adam buat spoil plak.... dia muntah lepas makan... kesian kat dia.. sebenarnya dia batuk... bila batuk..muntah le...

Kami pun cau le... Lyn n Zali masih bershopping di Penang ketika itu.... hehe..

So, to Harisiahnor (aka Peah) and his hubby, Zainz...Selamat Pengantin Baru....

No comments: