Friday, January 25, 2008

:: SEMPAT KE... ::

Ntah sempat atau tidak...
Smpi hari ni tak close2 lagi acc nih... hari selasa nih PwC dah masuk...
Byk nya adjustment kene buat...
My part..already settle...
Tunggu yg lain...
Kalu yg lain lom siap..camne aku nk close?
Mane tak nak samakan interco transaction lagi... nk key in dalam template lagi..
consolidation purpose lah.. macam2...
Nampak gayanya weekend nih kene dtg ofis lagi...
Masuk mggu nih... genap 3 mggu berturut2 aku datang ofis time weekend..
Malas sungguh...

Td dapat call dari member lama Amien...then Mizi...
Eish terkejut gak si Mizi ni call.. pelik gak mamat nih..
Tup2 hilang dari bumi kat ofis aku nih..aku cari dalam outlook pun.....
emel dia dah delete..lagi la gua confius..
Rupenye dia dah resign... buat bisnes sendiri.... export minyak sawit le lebih kurang..
Jgn export orang cukup... apapun..mmg kagum le ngan dia...very independent...
Even dia ni unpredictable person... tp diam2 berisi gak...
Amien pun satu hal.... tup2 sms aku lepas baca blog nih..
Ingat best ke gelakkan aku!!!!!
Eish...

Anyway hepy besday to me n hubby (beza 3 hari je..) Even dia takde skang..
Outstation... tp I still wish him...
Surprise? Takde... besye je... sbb terlalu bz lately (aku ngan closingnya...my hubby plak
kejar dateline assignment dia...)
Thx to the persons that still remember my besday - K.Ina, Peah, Amien bla bla...

No comments: