Monday, December 10, 2007

:: BUSY ::

Bz.... tp nk gak berblog sekejap...
Closing Okt....

My ofismate (Murni) at labour stage....
Esok dia kene admit sbb water bag dah kurang...
Hope adik sorang nih can survive...
Aku nih cam byk pengalaman je... padahal baru je sorang...
Tp mungkin aku the lates yg bersalin induce-normal kat ofis nih...
That y she refer to me..

Teringat masa aku bersalin dulu...
Bab masuk ubat aku tak kisah lagi..
Tapi bab pecahkan water bag... tu yg aku paling takmo ingat...
Sakit nya Dia saja yg tahu...
(Tapi aku tak cite kat Murni tentang nih..)
Biarlah dia rasa sendiri..

Sehingga kini surah yg perlu dibaca oleh pregnancy women..
(Refer to Ustazah Bahiyah's book... nice to read)
Alhamdulillah....aku selalu buat...
Yg aku selalu doakan...baby n aku selamat..
Jauhkan kami dari perkara yg tidak diingini...
Dan aku dapat bersalin senormal-normalnya....

Oh ye... today I got a bad news too...
My ofismate.... same pregnant dgn aku...
Maybe kene bersalin dah (at 7 months)
Due to uncertainty reason...
Hopefully, nothing happen to both of them..

No comments: