Friday, January 8, 2010

3 tahun lepas

3 tahun lepas... itu lah kali terakhir aku berstock count dgn ofismate? Siapa pun aku dah lupa...Kak hasmah kot... lepas tu aku tak penah keluar... malas/mabuk/pregnant... kira package la sebab musabab tu...

tahun ini (2009) dlm sejarah aku stock count sensorang diri (dgn hb dan anak2 sebenarnya) letih mmg letih..sbb sensorang je wat keje...

29hb Dis - ke Sg Koyan 2, Tersang 2/3. aku mengamuk sakan kat Tersang 2/3. Cam taik rasanya... Pengurus/Penyelia/kerani takde kat ofis... yg ada cuma AM (assit mnger)
terus aku call Wilayah/Pej Zon pasal pe bg kursus time nak audit datang ni... kene sebijik ngan aku...haha.

30hb Dis - ke Sg Koyan2, Tersang 2/3. Auditor datang kira stok. Pengurus dah ada lepas aku mengamuk. Terus ke Kemahang (tido rumah kuarters MIL)

31hb Dis - audit ke Kemahang 2

2hb Jan - balik KL

No comments: