Wednesday, July 20, 2011

Desa Lagoon Resort 17.7.2011 - 18.7.2011


Living hall

bilik + open toilet (bahayoo)


camno nk mandi?? bahayo..

view from the apartment

Hari Ahad lepas, kami ke Desa Lagoon PD satu malam. Sambil recall kenangan 1997 bersama-sama Wawasanian. Tp ia sgt lah mendukacitakan. Tak sama macam dulu, pendek kata mmg tak best langsung, sebab :-


1) banyak biawak

2) kolam ikan yg bawah apartment tu dah cam konpius dah cam kolam lumut, kotor dan geli sangat. Tak sanggup aku nk amik gambo..

3) non complimentary breakfast (ke mmg tak masuk dlm voucher, tak sure)

4) condition resort dan bilik sangat season… mungkin Petronas takutkan perubahan..haha

5) tak ramai pun customer. Ada la 4-5 bilik kot. Tak tau la, sbb weekdays kot

6) compare to harga ngan facilities yg ada, amat tak patut (sib baik aku dapat voucher dari Apartment.. tq karangkraf for choosing me as the winner)

Cian kat Ckin yg tengah sarat pregnant, asyik terkejut je bila nampak biawak. Sebelum aku check in, aku siap tanya receptionist kenapa banyak biawak. Dia kata sebab semak kat sebelah (tak leh pakai langsung alasan tu, padahal kolam ikan ko yg kotor!!!)

Check out, kami terus ke Muar kebetulan en suami ada keje di PTG Muar, pastu on the way balik KL, singgah kat R&R Air Keroh, tungguh ofismate amik aku dan zasss outstation ke Kluang/JB again...

2 comments:

Unknown said...

huh! kompom aku xnk g lg sini!

RAI said...

hmm... betul paish.. SETUJU